Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

Przed odebraniem przesyłki zawsze prosimy o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.228268592.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

TERMIN ZWROTU

Galeria Bellotto jest galerią sztuki. Sprzedajemy niepowtarzalne i piękne przedmioty. Dzięki możliwościom internetu można je obejrzeć i kupić za pośrednictwem sklepu internetowego. Mamy więc nadzieję, że wszyscy nasi Klienci będą zadowoleni z zakupów w sklepie internetowym. W wyjątkowej sytuacji, gdy zakupiony przedmiot nie do końca spełnia oczekiwania, Klient ma prawo jego zwrotu lub wymiany w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

ZWRACANE PRODUKTY

Zwracane towary nie powinny być używane. Powinny być kompletne i zwracane w oryginalnym opakowaniu. Każdy nietypowy przypadek prosimy omawiać z nami (tel. 22 826 85 92, e-mail: sztuka@bellotto.pl). W przypadku, gdy zamówienie składało się z kilku przedmiotów, możliwy jest zwrot tylko części z nich.

PRZESYŁKA ZWROTNA

Prosimy o zwrot towaru do galerii pod adresem Galeria Bellotto, Krakowskie Przedmieście 79, 00- 079 Warszawa. Do opakowania proszę włożyć dokument sprzedaży oraz wypełniony formularz zwrotu

(Imię i nazwisko, adres e-mail, opis niezgodności Dzieła z umową, protokół szkody sporządzony w obecności kuriera, a w nim przedmiot reklamacji i okoliczności uzasadniające reklamację, , fotografia szkody (możliwa w wersji elektronicznej, pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

W celu obniżenia ryzyka uszkodzeń radzimy skorzystać z przesyłki kurierskiej oraz z opakowania, w którym zamówienie było dostarczone.

WYMIANA

Najprostszym sposobem wymiany jest zwrot niechcianego przedmiotu i zakup nowego w galerii. Bardzo prosimy wtedy o kontakt telefoniczny.

REKLAMACJE

Przed zapakowaniem paczek dokładnie sprawdzamy czy wysyłane przedmioty są nieuszkodzone. Niestety może zdarzyć się tak, że towar posiada wady ukryte, niewidoczne w momencie sprzedaży. W takim przypadku prosimy o przesłanie do nas e-maila z krótkim opisem wady na adres: sztuka@bellotto.pl. Skontaktujemy się telefonicznie i uzgodnimy sposób rozpatrzenia reklamacji. Reklamacje zdarzają się w nam niezwykle rzadko i zawsze dążymy do jak najszybszego załatwienia sprawy.



 

 

 

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl